30.03.2010

Bir Haber Başlığı Daha

"Antalya'da ters ilişki isteğini kabul etmeyen eşinin makatına tüfek namlusunu temizlemeye yarayan harbi adlı demiri sokarak bağırsağının parçalanmasına neden olduğu iddiasıyla tutuklu yargılanan kocanın akıllara durgunluk veren bu eylemi, Adli Tıp raporuyla belgelendi.


Adli Tıp 6. İhtisas Dairesi Başkanlığı'nca hazırlanan raporda, uğradığı cinsel saldırı sonucu S.Ü. adlı kadının bağırsağının patladığı, kanaması olduğu ve anüs bölgesinde yırtıklar ile çürükler oluştuğu belirtildi. Raporda ayrıca kadının, maruz kaldığı cinsel istismar nedeniyle 'travmatik stres ve anksiyete bozukluğu yaşadığı', bu nedenle de beden ve ruh sağlığının bozulduğuna oy birliğiyle karar verildiği vurgulandı."

Yeminle bu erkeklerin g.t merakını anlamıyorum.

Konu ile ilgili kuracak çok fazla cümle var da, ben gene de salon kadını çizgimi bozmuyorum.

Ama anal seksi, bir fantazi, bir cinsel yaşam rengi olarak görenlere "O öyle değil." diyorum ve susuyorum...



* Bu yazı daha önce blogunda şurada yayımlanmış ve yazarın izni ile aktarılmıştır.

2 yorum:

leyla dedi ki...

bencede o öyle değil.

Adsız dedi ki...

neden öyle olmadığını zevk alan bir kadın olarak merak ediyorum?