23.07.2009

Korkmalı mıyız kadın olduğumuz için?

"14 yaşındaki D.S. yaklaşık 6.5 ay önce öz ağabeyi 24 yaşındaki Ç.C.U ile birlikte Şanlıurfa'ya gitti. Ağabey küçük kardeşine 2 gün boyunca tecavüz etti, ardından da olayı kimseye anlatmaması için tehdit etti.

Küçük kız, korktuğu için kimseye bir şey söyleyemedi, ancak hamile kaldı. Küçük kızın karnı şişince, Suriyeli bir adamla evli olan 59 yaşındaki anne A.E. duruma müdahale etti.

Doktora götürülen kızın, 6,5 aylık hamile olduğu da ortaya çıktı. Genç kız, bunun üzerine ağabeyinin kendisine tecavüz ettiğini annesine anlattı. Bunu öğrenen anne A.E., 20 gün önce oğlunu evden kovdu. Tecavüzcü ağabey Antalya'dan ayrılarak Muğla'ya gitti.
Anne ise teyzesi 72 yaşındaki S.T.'yi eve çağırarak durumu anlattı. Yaşlı kadın, küçük kıza iki gün üst üste henüz ne olduğu belirlenemeyen iki iğne vurdu. Aşırı kanaması olan ve sancı çeken D.S. öz ağabeyinden olan 6,5 aylık bebeğini düşürdü. Anne A.E. ise bebeği alarak evlerine yakın olan boş arsaya gömdü. Küçük kıza da olanları kimseye anlatmamasını tembihledi. D.S. başına gelen olayları 22 yaşındaki ablası G.S.'ye anlattı. Duyduklarına inanamayan abla, önce evden kaçtı, ardından da Yenikapı Polis Merkezi'ne gidip polise başvurdu. Kardeşinin başına gelenleri anlatan G.S. yardım istedi. Polis, Cumhuriyet Savcılığı'ndan izin alarak eve baskın düzenledi.
"

kaynak

Ne demeli?

Nasıl bir yorum yapmalı?
Söyleyecek kelime bulamıyorum ben artık...
Pes diyorum bu kadarına.
İnsan olamaz bunu yapan hayvan desem,sanki hayvanlara bile hakaret etmiş olacakmışım gibi...

Ben bu haberin üstüne idam yasası geri gelsin istedim,
bunu yapan yaratığı Taksim'de sallandırmak...

Evet evet gebersin gitsin,kendi öz kardeşine bunu yapan,
başkalarına kimbilir neler yapabilir,
içinden nasıl bi cani çıkabilir,
İnanın emin olamıyorum.

Korkmalı mıyız öz abimizden,kuzenimizden?
Sokaktaki sapıkları geçtim ailemizin bizi güvenip emanet ettiği bilakis ailemiz olan kişiler de mi tehlikeli artık?
Nasıl bir dünyada yaşıyoruz biz?
Yaşamak bu mu?
Korkmak zorunda olmak mı abinden bile...
Bu suça ortak olan anne ve teyzeye ne demeli peki?
Ele güne rezil olacaklarını düşünmüşlerdir,eminim!!!
14 yaşındaki kız çocuğu kimin umrunda ki!!!
Psikolojisi mi bozulmuş, aaa psikoloji ne ki der o anne ve teyze...
Ya ablası gidip polise şikayet etmeseydi kimbilir belki o abi şikayet eden kızkardeşine de tecavüz ederdi,
uygun bulduğu bir ortamda...

4 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

aay allahim bayilicam
kapatin su siteyi yoksa ben bi gün kalp krizi geciricem sizi okurken. yok tabii bu isin sakasi da icim dayanmiyor artik. dünden beri psikolojim bozuldu. ama bunu demeye bile utaniyorum. psikolojim bozuldu demeye utaniyorum bu kizi okuduktan sonra.

böyle hastalikli insanlar icin ne denebilir ki. idam dedik diyelim, olur bana uyar ama idam ne kadar cözüm. hasta bu insan hasta. normal insan yapabiliir mi böyle bir seyi. aman allahim

Papatya Prenses dedi ki...

ne demek lazım, bilemedim. zira kanım dondu!

kIrmIzILI dedi ki...

pilli cadı

normali geçtim canım,insan bile olamaz bunu yapan!!!

papatya prenses

evet benimde kanım dondu beynime sıçradığı esna da...
Sinirliyim hem de çok...

Can dedi ki...

idam yasasının gerı gelmesı beraberınde bır cok kotuluk getırır.. ha hadım edılsın o zamn dersen ona varım..

6.5 aylık bebegı dusurmekde cınayettır.

ayrıca bebegın dusuruldugunu yazmak da bır cok vakanın gun ısıgına cıkamaması demektır.. bızde haber yazanlar bıle sag duyulu degılken bız bırseylerı duzeltmeye nereden baslayacagız..